joi, 25 februarie 2010

Mica prezentare

Initiam am fost impotriva ideei de a avea blog; mi sa parut o idee proasta, deoarece mereu vezi cum apare cate un blog nou unde abereaza fiecare vrute si nevrute despre absolut orice subiect posibil decent sau indecent.
De ceva timp insa citesc blogul unei prietene si am vazut ceva nou si decent si trebuie sa recunosc ca mi-a placut ceea ce am vazut, sunt pareri personale despre locuri filme baruri persoane etc, E ce mi-am zis eu a fost ma interesant oare ce ar fi daca as face si eu asa ceva???!!!??? Sa imi fac un blog?!? Prin intermediul caruia sa vorbesc cu prieteni, sa imi dau cu parerea si presupusul despre ce film nou am vazut, sa fac un mic review la un film nou sau poate la vreun gaget nou ce am reusit sa imi pun ghierutele mele pe el sau sa discut despre ceva nou aparut, sa vorbim despre pictura, cultura, baruri, fotografie, motociclism, muzica etc.






Niciun comentariu: